سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارگر خالی باربری در شرق تهران 77145836-76781630-0912764023

وبلاگم درباره همین خدمات در شرق تهران می باشد

ارسال کارگر خالی ساعتی در سرویس باربری شرق تهران

ارسال  کارگر خالی باربری بصورت ساعتی در اتوبار شرق تهران

در اتوبار شرق تهران سرویس کارگر خالی برای انجام کارهای حمل و جابجایی اثاثیه شما و همچنین بارگیری و تخلیه بارهای شما امکانپذیر می باشد.

بر این اساس شما ابتداء با اتوبار و باربری شرق تهران تماس میگیرید و پس درخوات سرویس کارگر خالی باربری را مطرح می کنید که چه نوع کاری دارید و اینکه در این کار خود چه وسایلی را می خواهید جابجا کنید. بر این اساس اپراتور اتوبار شرق تهران بنابر نیاز شما که ممکن است شما نبت به آن مطلع نباشید، سرویسی را مطرح می کند که در این سرویس کارگر خالی چند نفر کارگر نیاز دارید و در چند ساعت تمام می شود و کار شما به بهترین حالت ممکن انجام می شود. زیرا ممکن است شما ندانید کارتان چقدر زمان می برد و چه تعداد نیروی کار نیاز دارید و همچنین در این سرویس چه وسایل و اقلامی شامل اجرت جداگانه هستند.

در این سرویس کارگر خالی؛ هر تعداد کارگر ماهر باربری که به خدمت شما ارسال می شوند علاوه بر برخورداری از نیروی جوانی و ورزشکار بودن و سلامتشان، دارای اخلاق ویژه و خوبی هستند که علاوه بر کیفیت کاری بالای آنها همچنین از اخلاق خوب و خوشی برخوردارند و به قولی غر نمیزنند.در این ارتباط از زمانی که به درب منزل شما می رسند تا زمانی که آخرین تیکه را جابجا می کنند مشمول ساعات کاری سرویس شما می باشد. 

بر اساس تعرفه اتوبار های درون شهری تهران ارسال سرویس کارگر خالی تا 2 ساعت است و اگر بیشتر از 2 ساعت طول بکشد هر ساعت اضافه نیز شامل نصف دوساعت اولیه می باشد. بعنوان مثال اگر سرویس شما برای دو ساعت اول برای هر نفر کارگر حمل اثاثیه ماهر باربری در اتوبار شرقر تهران برابر با 300 هزار تومان باشد. هر ساعت اضافه نیز 150 هزار تومان می باشد.