سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارگر خالی باربری در شرق تهران 77145836-76781630-0912764023

وبلاگم درباره همین خدمات در شرق تهران می باشد

سرویس کارگر حمل تضمینی یخچال ساید اتوبار وطن بار شرق

سرویس کارگر حمل تضمینی یخچال ساید در اتوبار وطن بار شرق چگونه سرویسی است

در اتوبار و باربری وطن بار شرق منظور از سرویس حمل تضمینی یخچال ساید درواقع آن سرویس کارگر خالی ماهر و فنی باربری وطن بار شرق و یا سرویس وانت بار با کارگر ماهر حمل یخچال ساید است که بصورت کاملاً تضمینی یخچال ساید شما را چه در کارتن و آکبند باشد و چه کارکرده باشد بصورت کاملاً سالم و با روش های با کیفیت و به وسیله نیروهای ماهر و نیرومند و باسابقه و برخوردار از نیروی فنی در زمینه باز و بست درب های یخچال ساید انجام می شود. 

در زمینه استانداردهای مربوط به حمل و جابجایی یخچال های ساید و طرح ساید با توجه به تذکرات شرکت ها و کارخانه های سازنده یخچال های ساید و طرح ساید و همچنین بر اساس اصول استاندارد اتحادیه باربری ها و اتحادیه ها وانت بارها و حمل بار به جابجایی سه نفری و کاملاً عمودی و ایستاده یخچال ساید در پله ها و معابری که قصد جابجایی آنها را داریم پرداخته شده است. بر این اساس و باتوجه به علائمی که در پشت کارتن یخچال های ساید و طرح ساید آمده است برای حفظ ایمنی و امنیت یخچال های ساید، باید بصورت کاملاً عمودی حمل و جابجا شوند. بر اساس استاندارد جابجایی یخچال ساید در اتوبار وطن بار شرق نیز حمل و جابجایی یخچال های ساید به وسیله یک تیم سه نفره و بصورت کاملاً عمودی و ایستاده جابجا می شود. بر این اساس یک نفر از بالا با تسمه و ابزار مورد استفاده در حمل تضمینی یخچال ساید، دو نفر نیز از پایین زیر یخچال را در حالت ایستاده و عمودی نگه داشته اند و آن را جابجا می کنند.

بر اساس آنچه که در تصویر زیر آمده است، کاملا مشخص است که یخچال ساید باید بوسیله یک گروه سه نفری و بصورت کاملا عمودی جابجلا شود:

سرویس کارگر ماهر حمل تضمینی یخچال ساید در اتوبار وطن بار شرق